איך כדאי לחפש ולקנות רכב חדש?

שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

רוצים לקנות רכב חדש? בין אם מדובר בפעם הראשונה שאתם ניגשים לקנות רכב ובין אם אתם כבר בעלי ניסיון ברכישת רכב – אתם בוודאי יודעים שמדובר בהוצאה כספית משמעותית מאוד. במאמר הבא נסביר איך כדאי לחפש ולקנות רכב חדש בצורה המשתלמת ביותר.

מה הרכב שאתם רוצים לקנות?

השלב הראשון לפני שמתחילים בחיפושים, הוא להבין קודם כל מה הרכב שאתם רוצים לקנות. אתם צריכים להבין קודם כל האם אתם מעוניינים לקנות רכב חדש או רכב יד 2, האם אתם מעוניינים לקנות רכב שפועל באמצעות מנוע בעירה, רכב חשמלי או דווקא רכב היברידי. לאחר שתבינו את הדברים הבסיסיים הללו, תוכלו לחפש דגם ספציפי שיתאים לכם.

כיצד אתם מתכננים לממן את קניית הרכב?

מימון לרכב הוא לא דבר פשוט ברוב המקרים, שכן עלות הרכב היא גבוהה. מימון לקניית רכב יכול להתבצע על ידי חיסכון הסכום הדרוש לעובר ושב, או על ידי לקיחת הלוואה מהבנק לצורך מימון רכב. בנוסף, ניתן לרכוש רכב בצורה זולה יותר באמצעות ליסינג.

מבצעים שונים

דבר נוסף שיכול להוזיל את העלויות לרכישת הרכב ולסייע לכם בכל מה שנוגע אל מימון לקניית רכב, אלו מבצעים מבצעים שונים או דרכים שונות לקנות רכב חדש במחיר ממש טוב כמו עסקאות רכב 0 קילומטר. בשוק הרכב ניתן למצוא מבצעים בעיקר בסוכנויות רכב שונות, אם כי גם יצרניות יכולות להציע מבצעים כאלו ואחרים, בהתאם לתקופות במהלך השנה ובהתאם להתפתחויות בשוק.

חיפוש מקומות שמציעים את הרכב למכירה

אם אתם מעוניינים לקנות אוטו חדש מדגם ספציפי, חפשו סוכנויות שמציעות את הדגם הזה, פרט ליצרן או ליבואן הרשמי. אם אתם מעוניינים ברכישת רכב יד 2, היכנסו אל דפי מכירה ייעודיים וחפשו מספר מוכרים.

מה העסקה כוללת?

קונים אוטו חדש? העסקה שאתם מבצעים יכולה לכלול דברים נוספים, פרט לרכב שאתם רוכשים. למשל, במקרים רבים העסקה שתבצעו תכלול גם תקופת אחריות, או התחייבות לטיפולים מסוימים מצד המוכר. שימו לב לדברים האלה, שכן אלו זכויות שתצטרכו לממש ככל הנראה בעתיד.

ביצוע נסיעת מבחן

גם אם אתם עומדים לקנות את הדגם שחלמתם עליו והשתכנעתם שהוא זה שיתאים לכם יותר מאחרים, אף אחד לא יכול להבטיח לכם שלא תתאכזבו ממנו. אם מדובר על רכב חשמלי למשל, ולא נסעתם במהלך חייכם ברכב כזה, לא תוכלו לדעת אם יהיה לכם נוח בתוך הרכב הזה. לכן, כדאי לכם לבקש מהמוכר לבצע נסיעת מבחן, כדי שתוכלו לבצע קנייה בלב שלם.

מחפשים דילים משתלמים​ בנושא ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים נוספים