מה הם אפשרויות מימון הרכב שקיימות כיום בשוק?

שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

אם אתם מתעניינים בנוגע לרכבים חדש, בטח כבר נחשפתם לאפשרויות המימון הקיימות בשוק. למעשה, מימון רכב הוא פופולרי מאוד בישראל, בגלל הצורך הגדול של ישראלים רבים ברכבים לשימושים פרטיים ועסקיים. עם זאת, לא כולם יודעים ומכירים את התנאים השונים של מימון רכב ואת האופציות השונות בשוק.

מימון מלא לרכבים

מימון מלא לרכבים הוא למעשה מסלול שנותן הלוואה מלאה לסכום הרכב, ללא צורך בתשלום מקדמה. כך אתם יכולים לקנות רכב במלואו על ידי הלוואה. החסרונות של שיטה זו הן הריביות הגבוהות בגלל קרן ההלוואה שהיא ממושכת וגדולה יותר, לכן אם יש לכם אפשרות לשלם מקדמה היינו מציעים לכם לעשות זאת וכך להוריד את הריביות וגם את ההחזר החודשי, בסופו של דבר כמה שתורידו את ההחזר החודשי ככה תקלו על עצמכם ברמה החודשית לשלם את התשלומים על הרכב שעכשיו רכשתם.

מצד שני, מימון מלא לרכב מאפשר לכם לקנות את הרכב בצורה יחסית מיידית מבלי לשלם מקדמה וזה מתאים במיוחד לאנשים שצריכים את הרכב שלהם עכשיו, כמו למשל עסקים למיניהם שצריכים רכב לעסק, חשבון הבנק שלהם לוחץ, והם צריכים רכב עכשיו לעבודה, למעשה יכול להיות שכל העסק שלהם תלוי ברכב והם צריכים פתרונות מיידיים.

מימון חלקי לרכבים

מימון חלקי לרכבים כאמור, הוא מימון רכב שבו אתם משלמים מקדמה ומקבלים מימון על שאר הסכום. היתרונות כמובן הם כך שאתם משלמים פחות ריביות, וגם חלק מהסכום כבר שולם כך שאתם לא צריכים למשוך את ההלוואה לתקופה ארוכה, או פשוט לשלם החזרים חודשיים נמוכים יותר. גם פעמים רבות, לא כל אחד זכאי לקבל מימון מלא לרכב, וזאת אם דירוג האשראי שלכם נמוך לדוגמא. במצבים כאלו בדרך כלל האפשרות העומדת לרשותכם היא מימון חלקי.

לסיכום

כשאתם לוקחים הלוואה לרכב אתם צריכים להסתכל על הריביות שתשלמו, כמה סה"כ אתם משלמים אקסטרה על המחיר של הרכב. עם זאת, לא תמיד הריביות הן הפוקוס, אלא נוחות התשלומים. יכול להיות שיש לכם אפילו מקדמה, אבל אתם מעדיפים לפרוס את התשלומים כמה שיותר בשביל הנוחות שלכם ובשביל להשאיר אשראי גם להוצאות אחרות כמו הוצאות בית, הוצאות משפחה, הוצאות עסק וכו'.

לא משנה איזו אפשרות מימון תבחרו, תמיד כדאי ללכת לסוכנות רכבים עם המלצות טובות על שיסבירו לכם על מסלולי המימון השונים ויוכלו להתאים לכם את המסלול המתאים ובתנאים הטובים ביותר. מאחלים לכם בהצלחה ברכישת הרכב הבא שלכם!

מחפשים דילים משתלמים​ בנושא ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים נוספים