למה מגיע לחיות שלכם להנות ממוצרי ים המלח?

שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

מוצרי ים המלח כבר הפכו מזמן לשם דבר בעולם הטיפוח. מליוני אנשים משתמשים במוצרי ים המלח במוצרי הטיפוח שלהם, ומרוצים עד הגג.

זה לא סוד שבים המלח יש יתרונות עצומים. המלחים של ים המלח מלאים במינרלים מדהימים שטובים לטיפוח העור והשיער, מינרלים בריכוז מאוד גבוה.

ים המלח הוא ממש פלא אמיתי. עוד דוגמא לגדילה של מוצרי ים המלח, היא כמו שאתם בטח מכירים, זה דוכני העגלות בקניונים בארה"ב, שכל כך הרבה ישראלים אוהבים לטוס אליהם בשביל "להרוויח כסף".

למה הם מרוויחים כסף? כי האמריקאים מאוד אוהבים את המוצרים מים המלח, ומאמינים בהם.

בשנים האחרונות, לוקחים את היתרונות של ים המלח גם לתחום הבעלי חיים, וניתן לראות מוצרים שמבוססים על מלחי ים המלח גם בשוק הזה. אחת החלוצות היא חברת PetEx עם המותג Dead Sea Shampoo, שאת מוצרי החברה ניתן לראות באתר : https://www.deadseashampoo.com/

איך מוצרי ים המלח תורמים לבריאות וטיפוח סוסים?

לסוסים יש פרווה ועור רגישים. הטיפוח מאוד חשוב לבריאות ולמראה של הסוס. כל מי שמחזיק סוס יודע כמה הטיפוח שלו היא עבודה אינטנסיבית מאוד, ושצריכים את החומרים הטובים ביותר עבור סוסים.

מוצרי ים המלח מתאימים מאוד לסוסים והם עוזרים לטפל במגוון של בעיות, ויש מוצרים שמתאימים ספציפית לבעיות שונות או לעור ופרווה מסוימים.

למשל, אחד המוצרים הפופולריים זה המוצר של פטקס שמתאים לסוסים לבנים, שמו של המוצר הוא Horse White Coat Shampoo והוא מעולה בלקחת את הפרווה הלבנה של הסוס שלהם, וממש להבריק אותה ולגרום לה להראות במיטבה.
עוד מוצר מעניין של פטקס זה
Horse Spray For Repelling Sand Flies Fleas Ticks שעוזר מאוד להרחיק מזיקים מהזנב והעור של הסוס שלכם, ועושה זאת על ידי שימוש בחומרים טבעיים בשילוב עם מינרלים מים המלח.

לסיכום

מוצרי ים המלח הם בשורה גדולה בתחום הטיפוח.

את הבשורה הזו אנו גם רואים בצורת מוצרי טיפוח לבעלי חיים, כי כמו שלבני אדם מגיע את הטוב ביותר,

גם להם מגיע את הטוב ביותר, וכל בעל חיית מחמד ובעיקר בעיקר סוסים שהם חיה שכל מי שמגדל מכיר את התחושת התחברות העילאית הזו עימה,

יודע זאת, ורוצה לטפל בסוס שלו בצורה הכי הכי טובה שיש.

מחפשים דילים משתלמים​ בנושא ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים נוספים