מתי כדאי להשתמש בשירותיו של עורך דין גבייה

שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

נתקלתם במצב בו לקוחות חייבים לכם כסף? גם אם מדובר בגביית חובות מחברות או מאנשים פרטיים, כל סוגיה עומדת בפני עצמה ויש צורך באדם מומחה שיודע איך לגשת לכל סוגיה וסוגיה ולהוציא מהמצב את המקסימום עבורכם. עורך דין גבייה המתמחה בגביית חובות, ילמד את המקרה לעומק ויפעל לגביית החוב במהירות האפשרית. בכל מקרה, כשאנו מדברים על גביית חובות יש להבדיל בין גביית חובות מאנשים פרטיים לבין גביית חובות מחברות, שכל אחת מהן גוררת שיטות פעולה אחרות שבהן יפעל העורך דין גבייה.

גביית חובות מאנשים פרטיים

כאשר גביית החובות היא מאדם פרטי, עורך הדין יצור קשר עם אותו אדם ויבהיר בפניו את עניין החוב בו הוא חייב כלפי בעל העסק. במקרים רבים עורכי הדין נתקלים באנשים שלא מגלים עניין בלשלם את החוב ואפילו מתנערים ממנו. במצבים כאלה, יפנה עורך הדין לבית משפט אזרחי ויגיש תלונה כלפי אותו אדם חייב או שיגש עורך הדין ליחידה להוצאה לפועל לטובת מיצוי הדין עם החייב.

גביית חובות מחברות

גביית חובות מחברות היא שונה מגבייה מאנשים פרטיים והיא מורכבת יותר. ראשית יצטרך עורך הדין לברר את סוג החברה – חברה בע""מ או חברה רגילה ולאחר מכן יבחר בהליך הנכון על מנת לטפל בגביית החוב.

הגיע הזמן לקבל את הכסף שחייבים לכם

כל בעל עסק מעוניין להימנע ככל האפשר ממצב שבו חייבים לו כסף. כאשר חייבים לכם כסף תזרים המזומנים של העסק נפגע ואתם לא שקטים. מחקרים מוכיחים שככל שתפעלו יותר מאוחר לגביית החוב כך הסיכויים שהכסף יחזור אליכם יקטנו משמעותית.

לכן, רצוי שתפעלו לגביית החוב במהירות האפשרית וכל זאת בדרכים המשפטיות הקבועות בחוק. גביית חובות ללא הליכים משפטיים מסודרים עלולה לפגוע בסיכויים שלכם להחזיר את החוב, לכן מומלץ מהשלב הראשון לפנות לעורך דין גבייה שייצג אתכם לכל אורך תהליכי הגבייה.

בנוסף, חשוב לבחור עורך דין גבייה מנוסה, מקצועי ויסודי שיעמיק בפרטי המקרה, יבחן אותו ויבחר בדרכים המתאימות ביותר להתמודד עם חייב החוב, כל זה בזמן שאתם יכולים להמשיך לנהל את העסק שלכם עם ראש שקט בידיעה שהחוב יחזור אליכם בצורה המהירה ביותר.

מחפשים דילים משתלמים​ בנושא ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים נוספים