כל השיקולים שיש לקחת בחשבון לפני שכירת עורך דין פלילי

שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

עורך דין הוא אדם המורשה לעסוק בעריכת דין ומתן ייעוץ משפטי, לאחר שלמד תואר ראשון במשפטים, שאורכו כארבע שנים, וקיבל הסמכה מתאימה ממוסד רשמי. עם השנים תחום המשפטים התרחב כמעט לכל מקצוע, ונהוג לבחורת התמחות ספציפית של המשפט כמו – דיני עבודה, דיני משפחה, דיני מיסים, משפט מסחרי, משפט פלילי ועוד.

תפקידו של עורך דין פלילי

עורך דין פלילי אחראי לייצוג של לקוחותיו העומדים בפני דין פלילי, ולהגנה על זכויותיהם מול המערכת. עורך דין פלילי מספק ללקוחותיו ליווי משפטי החל משלב החקירה במשטרה ועד לתום ההליכים המשפטים, במידה והוחלט להגיש כנגדו כתב אישום. במקרה ובו הנאשם עומד למשפט, עורך הדין אחראי לתור אחר הדרכים לביטול האישומים כנגד הלקוח ויחתור לזיכויו במשפט או להמתקת גזר הדין.

למה כדאי להיוועץ או לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי?

  • ותק וניסיון מקצועי
  • מוניטין מקצועי ללא רבב
  • היסטוריית הצלחות במשפטים פליליים
  • זמינות ויחס אישי
  • אמינות והתרשמות אישית

כל עורך דין פלילי קובע את תעריף שכר וטרחה באופן עצמאי, על סמך היקף עבדותו והגורמים עמם הוא מצוי בקשר, ניסיונו, גודל המשרד שלו וכו'. בנוסף חשוב לזכור כי בכל מקרה אסור לכם להתפשר על השירות הניתן והזמינות של עורך הדין שלכם עבורכם לאורך ההליך וכי כלל השיחות והמפגשים ביניכם חשאים ודיסקרטיים.

ייצוג פלילי לביטול האשמות לא נכונות

ישנם מקרים כי המשטרה פותחת בחקירה, משתמשת באמצעיה לעצור ולחקור חשודים, אבל לפעמים גם המשטרה טועה. כמה פעמים יצא לכם לשמוע על האשמות לא נכונות שהובילו אנשים חפים מפשע לעבור חוויה שהיא בגדר טראומה. בשביל למזער נזקים מאירוע כזה יש להיוועץ עם עורך דין פלילי הבקיא בתחום שיעזור לכם.

עורך דין פלילי
עורך דין פלילי

תהליך הליווי

עורך דין פלילי הוא האדם המתאים לייצוג שלכם בבית משפט. משמעות הדברים היא שכבר בשלב הראשוני שבו אתם זקוקים לייעוץ לפני חקירה משטרתית עורך הדין יוכל לסייע ולעזור. יש לו את הכלים להתמודד נכון עם החקירה והוא יוכל להזהיר אתכם מפני טעויות שאתם עלולים לעשות ושאחר כך אתם עלולים לשלם מחיר כבד.

כך תבחרו נכון את הייצוג המשפטי שלכם

עורך דין פלילי מוביל הוא אדם שלמד רק את התחום, אלא בעיקר צבר בו הרבה ניסיון, רזומה ומוניטין. אלו פרמטרים שתמיד משפיעים על תוצאות התהליכים השונים. נכון אפשר ללכת על עורך דין עם פחות ניסיון, אבל רצוי לקחת אחד שיודע מה עושים ובקיא בכל המערכות הנוגעות בדבר.

מה כדאי יותר עורך דין פלילי פרטי או עורכי דין המתמחה בטיפול תיקים פלילים?

לקוחות רבים שואלים את עצמם "איזה ליווי משפטי הכי יתאים לי?" במידה ואתם בוחרים במשרד המתחמה בתיקים פליליים כדאי לברר מבעוד מועד האם עורך הדים הפלילי שיטפל בתיק שלכם בפועל, הוא זוטר או בכיר. זאת והרבה משרדים גדולים נותנים את התיקים לסגל הזוטר. יש גם להביא את עניין העלויות כי יש פער ניכר בין משרד יותר קטן או עורך דין עצמאי.

מחפשים דילים משתלמים​ בנושא ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים נוספים